28/10 2008

Va på Rutin UL idag.. v 19 trodde jag i allafall..  :(   SS var med och skulle titta på beben. Barnmoskan mäte lårbenet. hmmm v 13 :O 12+5 sa hon.. Det stämde ju inte med sista mensen och min uträkning,,  vi blev alltså backade 6 veckor.

Tänkte inte så mycket på det.. lite orolig var jag men när Barnmoskan bokade om Rutin ultraljudet och skickade hem mig tänkte jag inte så mycket på det...  Vi fick tre fina bilder, var av en jag inte ser vad det föreställer..
 
Sedan åkte vi för att plocka upp systersonen från skolan. Då ringde min BM och ville att jag skulle komma tillbaka på nytt UL om två veckor för att se så bebisen har växt som den ska..

Nu blev jag rädd.. Bebben kanske är för liten, den kanske inte växer. Två veckor är två veckor förlänge att vänta på ett sådant besked..  AJ AJ AJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0