11/9 2008

Okej så en tragisk dag i historien idag. 7 år sedan WTC kollapsade. Jag sitter och tittar på en dokumentär på tv 4 fakta som heter "varför rasade world Trade center"
I dag går jag in i vecka tolv. fredag nästa vecka ska jag till MVC. Illamåendet börjar förhoppningsvis avta nu. enligt böckerna, tidningarna och Internet så ska illamåendet försvinna i vecka tolv och tretton. Idag har jag inte mått så bra. har haft huvudverk sen igår och känner mig allmänt seg i kroppen. känns nästan som jag var sjuk, hade influensan eller nått.

Jag har varit extremt irriterad på Pappan idag, Jag vill bara bli lämnad ifred och han måste börja inse att han inte kan kasta runt pengar som han vill. 1000kr från kontot har mystäriskt försvunnit. inte kan han förklara vart de har tagit vägen häller. Han handlar vad han vill när han vill. Han måste förstå att vi behöver pengarna till annat nu. Att få barn kostar multum med pengar. Vi behöver handla säng, vagn och kläder. Det är inte billigt. Frågan är om jag kommer klara av att bo ihop med honom sen. Jag börjar fundera på om jag ens älskar honom längre, Vist han är jätte gullig och tar hand om mig, men han är även väldigt jobbig. Det är ett evigt tjatande från honom. Ska jag hämta något, hur är det, ska jag hämta något, hur är det. Jag blir snart knäpp. Jag säger åt honom att jag ska säga till om jag vill ha något, men det verkar som om han inte lyssnar på mig.


Jag ska till Motala snart och har sagt att jag ska åka på onsdag, men jag börjar fundera på om jag ska åka redan på Måndag bara för att komma bort från honom ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0