28/8 2008

För några dagar sen beställde jag grav test på nätet. Jag har tänkt göra det några gånger innan men jag har inte vågat. Tänkte som så att om jag beställde flera test så kommer jag säkert att vara gravid. Då får det ligga massa test som aldrig kommer till användning. Nu var det rea på 20 test för 80 något kr. Så jag beställde 20 test. Nu på morgonen vid 11-12 tiden kom testen på posten. Jag gjorde testet och på en gång blev det två sträck. Det stod att jag skulle vänta 5 min så jag tänkte det kunde ändras. Jag gick ut och rökte och väntade.
     Efter fem minuter gick jag och läste bruksanvisningen. ett sträck neg. två sträck pose och inga ogiltigt. Jag tog ett djupt andetag och gick in på toa för att läsa av testet. ................. Två stäck. Jag blunda och kolla igen. Jo fortfarande två sträck.

     Jag kan inte fatta det, Jag är GRAVID. Det tog ett tag innan jag fick det att gå in.. sen börjar jag gråta, Jag har velat bli gravid så länge och nu när jag äntligen fick ett positivt besked så började jag gråta. Men det är väl normalt. Jag ringde min syrra och grät. Resten av dagen gick åt att ringa alla och berätta. Jag Ringde pappan på jobbet. Han blev överlycklig sen fick inte han något mer gjort den dagen. Vi bestämde att inte berätta för alla en.. Jag berättade för mina föräldrar och syskon. Och självklart mina närmsta vänner.


Detta blev en dag att minnas,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0