4/9 2008

Idag är det en vecka sedan jag fick det positiva beskedet. Jag har upptäckt att det är väldigt svårt att hålla det hemligt. Igår ringde pappan alla sina syskon och vänner för att berätta. alla jag känner vet redan om det. Hans föräldrar berättade vi för i fredags. Vi eller rättare sagt jag har bestämt mig för att flytta tillbaka till Motala. Jag vill vara nära min familj nu när jag ska ha barn. Så i alla fall så har jag beställt tid på MVC (mödrar vård centralen) i Motala. Jag ska ditt den 19/9 .

Veckan har varit jobbig. Illamående och kramper i magen. brösten spänner men det är inte så farligt.. inget jag lider av. den enda gången det kan bli lite jobbigt är när jag ligger på mage, eller när djuren klättrar på mig. Utöver det så är jag ständigt trött. Det känns som om jag inte sovit på flera dagar.
   För övrigt tror jag blir knäpp på håret och huden. Jag måste tvätta håret varje dag och det blir fettigt lika snabbt igen. tvättar jag håret på morgonen så är  det fett på kvällen. Och det känns som jag får en ny finne varje dag. Jag har vart och köpt dyra ansiktes rengörare men inget verka hjälpa. och jag som aldrig bruka ha finnar. ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅGRA TIPS SÅ FÅR NI GÄRNA KOMENTERA.

Nu längtar Jag efter besöket på MVC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0