Allt på en gång

Så var uppe nästa hela natten IGEN.. det räcker inte att man ska känna sorg och ha smärta över att förlora sitt barn.. nä man ska ha fysisk smärta med..  Fick ringa sjukvårdsupplyssnignen och de trode de var ångest, så de skicka hit mobilateamet med massa piller.. stoppa i mig dem och väntade på att det skulle gå över.. FAN vad ont jag hade.. sen tog de kanske någon timme och jag fick springa på toa och spy som en kalv.. URS.. inte gick smärtan över häller utan jag somna av utmattning i morses.. Nu har vi i allafall kollat upp det och det verkar som jag har lyckats få Gallsten uppe på allt.. Gu vad trött jag är på allt nu.. Ska man alldrig få vara glad..

I allafall så sa sjukvådsupplyssningen att vi ska till akuten om det kommer tillbaka i natt. Nä jag vill inte jag vill sova jag skulle vilja sova en hel natt utan att bli störd.. Är det fö mycket begärt kanske..

Först fick jag inte sova pga graviditeten och foglossningar.. sen fick jag inte sova för jag var orolig för Robin när vi var på BB.. och nu får jag inte sova för att jag är ledsen och för att jag vaknar av den jävla smärtan var och varanan natt.. När ska jag få sova när ska jag få ha det bra.. när är det min tur att dra vinnst lotten..

Urs vad jag klagar men jag tycker jag har rätt till det efter allt jag har vart igenom och kommer få gå igenom.. FAN vad jag är arg på allt och alla.. orkar inte med detta längre.. jag vill bort från alla känslor, från all skit.. från allt..

JAG ÄR SÅ TRÖTT...

Kommentarer
Postat av: Camilla - millis är jag

Hej vännen.

Har du fått nån tablett som kan hjälpa dig att komma till ro på natten?

Vad ska de göra åt gallstenen ?

Hoppas det inte blir samma i natt igen då!

Kram

2009-04-12 @ 20:25:47
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0