Begravningen 29/4 09

Begravningen blev jättebra men det var hårt.. Måde så dåligt under och efter cermonin. Jag hade ont i magen dagen innan och det släpt först efter gravsättningen på vägen därifrån..

Här kommer några bilder och jag uppdaterar med program och annat senare..



Kläderna hon har på sig i kistan. de måste vara stora på henne



En rosa nalle som jag köppte till min dotter för att lägga ner i kistan (den har hon med sig)



sov gott önskar mamma och pappa



En vacker vit kista med en blå fjäril på sidan



Vår lilla ängel / Farmor och Farfar



Vänster blomma: Tina, Gunnar, Alexandra, Jimmy med familj (mina systrar deras killar och barn)
Höger blomma: Farewell Nany   (min farmor)



Till dig med kärlek / Mormor och Morfar



Sov i ro/ Tore, Marita, Johan och Fredrik  (mammas kusin med familj)



Från Marina, Peter och Viveka (stefans syskon)





Mormor och kusinen tänder dopljuset (min mamma och systerson Rasmus)



Matihas och Allan sjunger och spelar "Till dig som aldrig blev" av Loke



Mormor (min mamma) läser dikten jag skrivit. Jag orkarde inte läsa upp den



Vår snälla präst (Mikael Bilemar) lägger jord på kistan



Linda sjunger "Jag fick låna en ängel" av Shirley Clamp





Kistan i öppen likbil











Gravsättningen i barnlunden i Motala.. Det är så fint där..

vi hade sol och värme hela dagen..

Det kommer komma mer bilder och program senare.. men nu har ni fått se de fina bilderna i allafall

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka fina blommor er lilla flicka fick! Och klänningen hon har på sig är helt underbar. Hon är säkert jättefin i den!



Många kramar från Sofia

2009-04-30 @ 13:04:34
Postat av: Ninnie från FL

Hon fick en jättefin begravning lilla Robin. Klänningen var ursöt. Hon är säkert jättenöjd att ni fixa allt så bra och vilket väder ni fick på det.



Tänker på dig och din familj,



många kramar

2009-04-30 @ 14:08:53
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/
Postat av: lindaFL

Vacker begravning.

Jag beklagar verkligen.

2009-04-30 @ 16:04:15
Postat av: Camilla - millis är jag

Vilka vackra bilder, ser ut som en mycket fin stund för er vackra dotter!

Sången ser jag att ni hade med oxå, den berör verkligen och stämmer så.

Många varma tankar och kramar från mig

2009-04-30 @ 17:12:49
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: stine

Vilken vacker begravning, om man nu säger så?

jättefina blommor, och lilla nallen också..

Ta hand om dig kramar om

2009-04-30 @ 18:12:24
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Gry

Sender deg en stor varm klem da de ord jeg ville si deg ikke finns.

2009-04-30 @ 19:11:31
Postat av: VinterNoll2

Usch, blir så ledsen för din skull. Det var fina bilder från begravningen.

Kramar

2009-05-01 @ 14:17:09
URL: http://www.nina.familjenstarck.se
Postat av: Angelica

fina bilder...hon va säkert jättefin i dom kläderna.

ta hand om dig, kram

2009-05-02 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0