En månad idag!!!!

I dag skulle min lilla ängel Robin vart en månad.. det är en jobbig dag.. på onsdag ska vi ha begravning.. Urs vet inte vad jag ska skriva mer..

Dellar med mig av en dikt i allafall som en tjej skicka till mig.. den är så fin och jag tycker den förklara min sitvation bra.

Jag tillängnar dikten till alla änglamammor där ute.. Kramar till er

Min mamma är så stark
det säger alla...
Men i ensamhet om natten
Jag sett Hennes tårar falla.
Under sömnlösa nätter
kommer Jag tassande på tå
Hon vet att Jag är där
för att hjälpa Henne förstå

Lika ändlösa som strandens vågor
och Hennes smärta
Jag vakar över Min starka mamma
som alltid bär Mig i sitt hjärta

Hon bär ett leende
ett leende som Hon tror döljer
Men genom himlens dörr
ser Jag tårarna som följer

Min mamma försöker hantera döden,
för att hålla Mig kvar
Och alla som känner Henne
vet att det är den enda möjlighet Hon har

När Jag vakar över Min starka mamma
Genom himlens öppna dörr
försöker Jag förklara att änglar skyddar Mig nu
som Hon gjort förr

Men Jag vet att det inte hjälper
eller lättar bördorna Hon bär
Har Du möjlighet
gör ett besök och visa att Du håller Henne kär

Vad Hon än säger
Hur Hon än mår
Min starka mamma har ett Hjärta fullt av sår


Kommentarer
Postat av: Ninnie från FL

Hej vännen!



Tänker på er idag när ni ska ha Robins begravning. Kommer bli en så vacker och fin begravning och kom ihåg att fastän du inte ser henner så finns hon alltid med dig.

Hon kommer alltid att vaka över dig.



Massor av kramar till dig

2009-04-29 @ 08:18:06
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0