I natt igen

Jo då inatt igen.. fan vad jobbigt.. tänk om jag kunnde få sova lite med.. Det gör så ont..

Mamma ville att jag skulle inte till akuten idag och be att de operera mig akut.. Vill inte det.. Jag orkar inte med det också nu.. fy fan säger jag bara..

KOMENTARER::
Tack för alla fina komentarer.. blir så glad varje gång jag läser det ni skriver.. Skönt att veta att världen får veta om Robin.. att hon har funnits och jag har facktiskt en dotter,.. En ängel.. Hon var ju så fin.. Jag är en mamma även fast hon inte lever mer.. jag är en ängelmamma..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vår dotter har ett förstorat hjärta och när hon föddes hade hon även flera hål som nu slutit sig, hon har även en klaff som inte sluter helt tätt. Hon har ett missbildat öra som hon antagligen är döv på, ett diafragmabråck som gör att levern trycker mot hjärtat, 6 missbildade ryggkotor i bröstryggen, två sammanvuxna revben, felplacerade njurar - en i mitten av kroppen och en i bäckenet. Hon har även ett läckage från urinblåsan - reflux. Sedan är hon väldigt överrörlig i händer och fötter. När jag kom ner till Neo första gången hade de redan upptäckt en hel del och när det berättade om alla missbildningar var jag säker på att hon inte skulle klara sig. Kroppen och psyket ställde på något sätt in sig på det och jag började fundera på allt praktiskt. Som tur är så klarade hon sig igenom allt och läkarna är fortfarande väldigt förvånade över hur hon kunnt klara sig så bra. Önskar att Robin också hade fått samma chans, det är så orättvist! Jag grät floder när jag läste din blogg. Det känns som att det lika väl kunde varit jag som skrivit.. Men jag är tacksam, varje dag, över att vi får ha vår dotter hos oss. Skriv gärna igen om du orkar och vill! Kram Malin

2009-04-15 @ 08:44:52
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: Malin

Suttit och tjutit som en jag vet inte vad här när jag läst om er. Säger bara ush och fy va hemskt! Ingen människa ska behöva gå igenom ngt sådant!



Gallsten kan vara rätt vanligt när man är/varit gravid, jag har de själv och hade jag inte haft bebis så hade dom öppnat o tagit ut de för länge sen fast det är väl mest för att jag har fått bukspottkörtelinflammation av de hela.

Gör ont så man tror man håller på att dö och den där sprutan i skinkan me diklofenak den får man inte för att man är gravid.



Tänker på er

2009-04-15 @ 09:54:38
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad vi vet nu så är det ingen fara för hennes liv. Det största orosmolnet är hennes njurar. Om hennes värden skulle bli sämre kan det ju bli aktuellt med operation och finns det inga nya njurar vet man ju aldrig. Man vi får vara tacksamma för alla dagar vi får tillsammans och i vardagen försöker vi att leva så vanligt som möjligt. Bor du också i Norrköping?

Kram Malin

2009-04-16 @ 08:08:12
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: stine

ja,usch vad hemskt när den gjorde så..

Hur är det med dig? läste att du blivit sjuk nu med

:( ska de operera eller är det något som går över?

kram

2009-04-16 @ 15:18:38
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej. Ville bara sända en styrkekram till dig! har själv en dotter och kan inte föreställa mig hur du har det.

2009-04-16 @ 16:20:07
URL: http://idawester.blogg.se/
Postat av: stine

jaha vad jobbigt :( fast kanske skönt med operation om det blir bättre då!

kram

2009-04-17 @ 16:50:38
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Angelica

tråkigt att läsa att du fått gallsten, jag har haft gallstensanfall, gjorde ju skitont! det bästa kanske ändå vore en operation så du slutar ha ont och kanske får sova iaf lite bättre..



klart du är en mamma, även att robin är ett änglabarn. du har upplevt fosterrörelser, sparkar, hjärtljud, moderskänslor, värkar och förlossning och fptt ett fint litet barn på ditt bröst. du är mamma för alltid o robin lever kvar i dig, i dina tankar o minnen.



du är verkligen stark som tar dig igenom detta.

*sänder en styrkekram

2009-04-17 @ 18:15:18
URL: http://likeanangel.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0