Nu så

Nu är planerna för begravningen klara.. bar stenen och blommorna kvar.. Dikten i dödsannonsen har jag skrivit själv, och kommer ut i Corren på onsdag eller Torsdag..

Robin Leslie

Villa i frid min älskling
se dig inte om
Vi kommer alla sörja
och minnas den dag du kom
Du känner ingen mera smärta
Men är för evig i mitt hjärta

Urs vad jobbigt det känns.. i kväll eller i morgon kommer de lägga Robin i hennes kista.. Det känns jobbigt men samtidigt skönt. Då behöver jag inte längre tänka på att hon ligger i ett kallt kylrum på sjukhuset.. utan hon ligger i sina fina nya kläder nerbäddad i kistan..

Fy farao.. hela tiden har det kännt som en hämsk mardröm.. men nu börjar det kännas mera verkligt..  Efter begravningen kommer det säkert kännas ännu mera verkligt..

Jag vill vakna upp ur denna hemska mardröm nu.. Snälla kan ingen väcka mig, och ge mig min vackra dotter tillbaka..



Mammas vackra lilla ängel.. VAR ÄR DU NU!!!???

Det känns som världen är emot mig.. Två av mina kompisar har nu fått barn.. och båda fick självklart flickor.. Det skulle inte förvåna mig om mina resterande vänner som är gravid med fick flickor.. Världen gillar att jävlas med mig.. FAN då


välkommnar Tindra och Mathilda till världen.  2009/04/07 resp 2009/04/16

Min dotter hade blivit (och är) så älskad.. Jag hade tagit hand om henne så väl.. hon hade fått allt hon behövde.. Varför fick jag inte behålla henne..
Sen finns det de som misshandlar sina barn både fysiskt och pyskist.. de får behålla sina barn.. de finns de som överger sina barn.. De finns de som missbrukar och skiter i sina barn.. De får behålla sina barn varför får inte jag det
Livet är så orättvist.. Visst jag önskar inte att någon förlorar sina barn.. Tycker ingen ska behöva begrava sitt barn.. men hos mig hade Robin fått det bra. Hon hade haft så många som älskar henne och ställt upp för henne.. Men ändå ska detta hända.. VARFÖR!!

Det måste finnas en mening med att hon dog.. Jag vill veta varför??? Hon kan inte ha fötts och dött förgäves.. Vill gud bara att jag mår piss eller finns det en annan mening med detta???

Mycket och svåra frågor.. men finns det några svar???

GUD VAD ONT DETTA GÖR!!!!

Ingen ska behöva begrava sina barn..

VARFÖR!!!

jag orkar inte mer nu

Kommentarer
Postat av: stine

gumman då :( kan aldrig förstå dig, kan bara lyssna, livet är orättvist, och jag vet att du skulle blivit en jättebra mamma, du är redan nu en jättebra mamma, trots att hon inte finns hos dig.

Kram



jag använder bara min fantasi när jag gör blogg, bara den sätter gränser.

2009-04-20 @ 23:59:31
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lider med dig. Livet Är inte rättvist ..men hoppas du snart får ljusa stunder - kraft att orka - och en dag bli mamma igen!

kramar till dig!

2009-04-21 @ 21:52:29
Postat av: Camilla - millis är jag

KRAMAR!!

2009-04-22 @ 07:59:50
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej, har följt dig i maj-bebis tråden på fl. Kan inte göra mer än att skicka kramar till er. Har svårt att förstå det hemska ni går igenom, man måste nog uppleva det själv. Livet är orättvist, tyvärr, skickar styrkekramar inför begravningen. /Minizzzen

2009-04-27 @ 11:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0