Socialen är bajs

Hej på er goingar..

Sitter här och småfester men balys och några alcoläsk ( på en vardag) Kännde att jag behövde det.. Är första gången jag driker sen innan jag blev gravid med Robin..

Har vart och beställt blommor idag och är nu helt slut.. Men det komemr bli så bra..

Vart på soc med och pratat om mina pengar.. Blir så jävla arg.. De tar mina försäkringspengar.. *ARG*.. Är det inte meningen att man ska få göra något roligt för de pengarna.=??? Jag måste enligt soc leva på 10000 i fyra månader.. tack så jävla mycket säger jag bara... Sen fråga jag om överskottet från begravningen.. Kommunen beviljar ju bara en viss summa och visa saker kommer kosta lite till.. tex gravsten. beviljar de endast 5,5tusen.. och rästen måste vi betala själva.. Så jag fråga soc om de kunde hjälpa mig med det.. Nä sa de.. de ska jag betala själv.. men jag får inte betala med de 10000 för de ska jag leva på.. va fan ska jag få pengar från då.. Ska min dotter behöva ha en billig sten som jag igentligen inte vill ha bara för att jag inte får pengar.. eller ska jag skita i att äta så att min dotter kan få det bästa.. FAN säger jag bara.. Vad gör man när man inte har jobb och ingen inkomst.. Men jag får svälta då.. för min dotter ska ha det bästa.. Så är det bara..

ARG nu FAN

Kommentarer
Postat av: stine

10.000 varje månad i 4 månader eller 10.000 en gång och de ska räcka i 4 månader???

soc är helt sjuka, vi har också haft problem med dem.

2009-04-21 @ 20:18:58
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Camilla - millis är jag

Nä fy så vidrigt av soc. Dessimellan betalas pengar ut ganska fritt kan jag tycka! Hoppas verkligen det ordnar sig till det bästa.

Kram

2009-04-22 @ 08:09:48
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

10 000 per månad är inte dåligt (fast det beror ju också såklart på vilka utgifter ni har) men att ni inte ska få använda hur mkt ni vill av försäkringspengarna till ert barns gravsten utan denna kostnad ska ingå i de 10 000 kr / månad..?? det är fruktansvärt!

2009-04-29 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0