AJ

Två kvällar irad har jag fått gallstens anfall.. Nu är medecinen slut och huvudet spränger.. Urs vad trött jag är på detta.. Seg i hela kroppen och vill inget annat än att sova.. Men jag måste plugga.. Fy f*n säger jag bara..

Kolla upp numret till vårdcentralen för att få nytt recept.. Läkan som skrev ut det föra vet jag inte hur man får tag på och inte häller vad han heter.. Så jag hoppas Vårdcentralen kan hjälpa mig.. Sen får jag la gå upp till sjukan i regnet och hämta ut skiten.. För recept ska man ringa vårdcentralen mellan 13:00 och 17:00 .. Men jag vill ringa dem nu.. inge kul att vänta.. sen kanske de inte kan hjälpa mig.. Ja ja.. vem ringer man annars.. kanske kan de skicka mig vidare på vådcentralen..

Trött på att vänta på operationen nu.. Tidigast September har de ju sagt.. men jag har inte hört något.. borde jag inte få en tid snart??

Kramar till alla

Kommentarer
Postat av: Nathalee

MM De sa dom till mig med,de tog två år med de bästa jag gjort var oprationen för fy vad ont jag hade innan..

2009-08-18 @ 16:24:28
URL: http://nathalees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0