Är jag egoistisk?

Är jag egoistisk??? Min dotter har det bra. Hon känner ingen smärta. Men jag önska ändå hon hade varit här. Hade hon stanat hos oss hade hon gått igenom livet med smärta. Fått åka in och ut på sjukhus resten av sitt liv och antagligen. Nä inte antagligen, säkerligen hade hon blivit retad för sinna missbildninga. Dagens sammhälle är så grymt. De hade retat henne och hon hade kanske fått leva ensam. Hon hade säkert inte kunnat få barn. Visst hon hade livmoder och äggstokar men ingen vet väll om de fungerade. Och efter all medecin och alla operationer hon skulle fått så hade de säkert slutat fungera av de. så är jag egoistisk som ändå önskar att hon hade fått stanna här hos mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0