Års och månadsdag

I dag är det både års och månadsdag. 5 månader sedan Robin dog och exakt ett år sadan jag fick plus på sticka. :(

Har köpt bil idag :D så vi tog en tur till Linköping för att se Linnea. Första gången jag träffar henne. Det kändes kan jag säg.. Förs blev jag ledsen när jag såg henne ligga i Robins korg. Sen fick jag hålla i henne. Till en början gick det jätte bra. Men sen blev det bara för mycket och tårarna började forsa ner för kinderna. Var bara där i 2,5 timmar men jag var helt slut när vi åkte därfrån.. Nu ärklockan 22:42 och vi kom hem för 15 min sen. Känns som jag skulle kunna gå och lägga mig och sova nu.. I morgon ska vi städa.. kanske köra lite saker till återvinningen.. Men de stänger klockan 1 så det beror på när vi kommer upp.. Det är ju helg så man ska la ta det lite lugnt.. Sen funderar vi på att kanske åka och fiska kräftor med Linda och co.. Kan bli kul.. Men vi får se vad som händer.. Måste ta en tur till graven i morgon med. Var ett tag sen jag var där och känner att jag börjar få ångest över det.. Vill igentligen åka dit nu.. Men att gå till kyrkogården när det är mörkt är väl inte något jag direkt vill göra..

Kramar till alla goa

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan tjejen =). Kan förstå att du tyckte att de va jobbigt,men ändå kul att träffa Linnéa. Grattis i efterskott till Robin. Om du åker till graven idag så kan du väl ta lite bilder & lägga in? Hoppas du får en bra helg tjejen.



Kramar från Helen, Madeleine & bebisen i magen =)

2009-08-29 @ 06:12:41
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är ju inte konstigt att känslorna blir så påtagliga i den situationen.. det betyder ju inte att du inte tycker om Linnea.

2009-08-30 @ 13:52:11
URL: http://jojossmultronstalle.blogspot.com/
Postat av: Fina!

Lilla gumman!

Jätte kramar till dig. Hoppas att du snart får ditt stora lysande +!

Jag har startat en blogg nu - där kan du läsa om min sorg efter Maximus och allt annat som händer i mitt liv.

2009-09-09 @ 01:01:43
URL: http://nuvilljag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0