Bilder från folkrace

Det roligaste jag vet med folkrace är när det händer saker.. så följande bilder kommer vara på crachar

17/7 2009 det hände mycket den dagen men allt kom tyvärr inte med på bil. Ingen blev häller skadad så ingen ambulans idag..








Här har det ställt sig fint (en ligger på taket)




Den blå saaben lyckades ändå köra hem själv


Här följer en fin serier bilder
















Kolla bakstycket på den oranga bilen


Klara färdiga gå (funktionärena står berädda)

Sen tar det bara några secunder så vad det dags igen







Min bil är kvaddad :(


Snyggaste parkeringen på hela dagen


18/7 2009 Ingen alvarligt skadad men en ambulansfärd blev det




Så långt kom han







Den lille blå bilen har fått sig en ordäntlig smäll



Nästa takvurpa!! det är inte bra att köra upp på räcket


Björnligan (fuktionärena) vänder bilen rätt igen



Eftersom min förra bil blev kvaddad så har jag hittat en ny.. Vad gillar ni den??


Denna dags idiotprakering








Syskonbarna var med.. de hade kul en stund med att titta men sen måste de busa en stund de var så söta




Å så får Björnligan bända låss en bil ur räcket







En till rullning.. synd att jag missa själva händelsen bara




Det gick inte så bra för han utan det blev att åka skåpbil till akuten




Att ligga på taket smittar av sig


men björnligan är staka


Här var det högljut.. Basse tyckte det i 2 min i allafall


Bra start


En som tänkte göra om gårdagens parkering.. men han lyckades inte lika bra


en till som föredrar att köra upp och ned


men björnligan är på g igen




Så kramas vi lite när vi kommer ur alternativet










Varition fönöjer.. nu har många testat taket. vi tar sidan istället




Serie krock



Som vanligt så är det alltid någon som ska härmas och försöka vara värre



På duntis händer det alltid något är det inte bilar så är det viden som tar ett tält :)




Detta var allt från Duntis denna gång.. men jag garanterar att det blir fler gånger..
Detta är skit kul..  Ni som inte gillar bilar hoppas ni inte tyckte detta inlägg var för tråkigt och att ni uppskattade mina komentarer istället

Kramar till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0