CSN

Så ringde CSN idag.. Blev så arg. När jag fråga vad som händer eftersom det nu gått 4 veckor sen jag kompliterade min ansökan sa de att jag inte blivit tilldelad någon handläggare än. *ARG* Hallå fyra veckor och de har inte gjort något.. Så jag sa till han att de måste göra något.. Min kompis som skicka in sin ansökan i fredags fick svar idag.. Då koplade han mig till en handläggare. Hon sa att jag skulle få svar idag..

Nu har jag fått svar och jag är glad.. även om det inte ricktigt stämmer.. Jag har ansökt för 12 veckor och fåt beviljat 6veckor.. få se när beslutet kommer varför.. Men i vilket fall som så har jag blivit beviljad och jag ska få pengar.. Lämna studjeförsäkran idag så de tar la en vecka innan jag får pengarna.. :D



Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0