Felstavning

Ha ha alla som läser min blogg har säkerligen stött på en eller fler felstavningar. Men hallå jag är väl bara mänsklig.. sen brukar jag inte läsa igenom inlägget innan jag postar det.. när man skriver en miljon bokstäver i minuten så är det ganska lätt att missa och trycka fel... KLAGA INTE PÅ DET.. Så länge det går att läsa gör det la inget tycker jag.. men vist.. Jag kanske ska börja använda stavningsprogram innan jag postar.. hi hi..

Ja ja.. Stör ni er på det så behöver ni inte läsa.. Annars kan ni ju få ett gått skratt över min stavning medans ni läser.. ¨¨

Kram till er alla

Ett skratt förlänger livet..

PÖSS

Kommentarer
Postat av: natalie

spelar väl ingen roll, huvudsaken är ju att du förstår va du har skrivit :) btw, vart bor du? :)

2009-08-12 @ 19:36:55
URL: http://nnaataaliie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0