Mini mini är född

Jaha som vanligt så är världen ute efter att jävlas med mig..
För det första så var jag vaken halva natten och måde så jävla dåligt över Robin.. kännde att jag inte orkar mer.. är så trött på att må så jävla dåligt.. och sen då.. jo jag lyckades väl somna så smånning om..
fick sms i natt.. men jag hörde det inte.. nu på morgonen vaknade jag och läste..
7 augusti klockan 13:10 föddes mini mini
väger 2950g och är 50 cm.. 
Jo sen var det ju det med.. Det blev en tjej..  FAN 
Så jävla orättvist.. Om man ser tillbaka på världen vem fan är det som har ofrat mest.. Vem är det som har gätt allt och inte begärt något.. Vem är det som om någon är världe något fint..  Nä .. Orkar inte mer.. Allt är så jävla sjukt.. 

Men men man får la bita ihop och se glad ut ändå.. Jävla skit..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0