Pengar brist

Inga pengar ingen cigg inget svar från CSN inga pengar av dem jag lånat ut till och inga pengar för mio.
Pengar fins de som jag väntar på men jag har inga nu. Skit säger jag bara.. Det har snart gått 4 veckor sen jag komliterade till CSN. det skulle då ta 2-3 veckor sa de. Ja ja man får la svälta. Inte kommer jag kunna betala mina räkningar den 25 häller.. För även om de skulle ta beslutet idag så tar det ju ett tag innan jag får pengarna med. Så jag får la sätta mig och ringa alla som väntar på sina pengar och tala om vilka idioter CSN är. Och hoppas på att de inte tänker sätta mig på fogden för det..


Kram till alla

Kommentarer
Postat av: Johanna

jobbigt det där med att inte få sina pengar.. jag fick min föräldrapeng nu.. borde fått i juni.

ang räkningar: Det brukar gå bra om man ringer och talar om hur läget är.. bara dom vet att du tänker betala och kommer att få sina pengar.

2009-08-21 @ 10:40:26
URL: http://jojossmultronstalle.blogspot.com/
Postat av: Ängeln Jonathans mamma Åsa

Usch vad tufft du har det. Tänkt att pengar kan styra en människa så mycket. Inte nog med allt vi gått igenom så ska detta strula för dig också.

Som många säger: Livet är en skola och en dag kommer du gå ur med toppbetyg men man måste klara alla proven först :-/

2009-08-22 @ 09:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0