Så sur

Nu har jag väntat i 4 månader på att få bilderna på min dotter, som Stefans syster tog.. kanske inte så lustigt att jag blir arg på han.. Igår skrev han att jag skulle få bilderna på kvällen.. klockan 24 ringde jag upp han då han fortfarande inte hade skickat bildern.. nu är jag extremt arg.. Jag skrek på han i telefonen och han var så jävla nonchalant.. Jag sa att om han inte skickar bilderna så kommer jag ner och hämtar dem. Jag sitter där tills jag får dem.. Då sa han bara.. "Och jag som inte har något kaffe". Jävla idiot.. Nä urs.. men nu ger jag mig inte.. Jag har rätt till bilderna på min dotter.. Nu får han se till att skaffa fram dem..

Sen har han skaffat sig en ny tjej och tror att jag ska bry mig.. Bryr mig inte ett piss.. tycker mest synd om tjejen som måste leva med en sådan Idiot.. Stakars Kristin....

Puss och kram till alla fina

Kommentarer
Postat av: Fina

Men varför har hans syster dina bilder?

Eller var det hon som tog dem?



Kramar

Postat av: ...

egentligen har du ju ingen rätt till bilderna för de är ju hon som tagit dom. men de är ju snällt om hon skulle göra de.

2009-08-30 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0