16/2 2009

Så sov nästan inget inatt och upp jätte tidigt (tidigt för mig). Vaknade klockan 07:50 och gick upp och bada.. sen iväg till försäkringskassan..   De skulle inte vara några problem att ta ut föräldrapenning 60dagar innan, så vi skicka in en ansökan. I och med detta så är lägenhets problemet löst. Med min föräldrapenning och bostadsbidraget + Steves pengar klarar vi av första månadens hyra utan soc hjälp.. skönt att slippa de,..

Sen var vi ner på Platen och sa att vi ville ha lägenheten.. det skulle inte häller vara några problem, men hon kunde inte ta beslutet så hon skulle prata med sin Chef i morgon och ringa mig sen. Hoppas hon hinner bara för på onsdag skulle hon på semester. Hinner hon inte så skulle hon ringa nästa vecka (men jag vill veta nu). Hon verkade i allafall mycket posetiv och det visade sig att vi båda fyller samma dag :D.. vi fyller båda på torsdag den 19/2.. hi hi..

Sen bar det iväg till Agneshög för att kolla lägenheten.. den var såååååå fin.. vill verkligen ha den nu.. förutom uteplats och gratis parkering var det comhem hus. (precis vad jag ville) och tvättmaskin ingår.. Jippi..

snabb titt på lägenheten.. sen hade vi 5 minuter på oss ner till stan för att jag skulle hinna till föräldra utbildningen...
    Det var inge kul.. urs vad tråkigt, Allt de pratade om visste jag redan. Alla skulle ha barn i mars/April och alla var äldre än mig.. Kännde mig bara överfödig där. Förutom det så var jag den ända som inte hade sambon med mig :(.. kände mig så ensam.. Så efter pausen så bestämde jag mig för att åka hem.. Jag tänker inte gå dit igen, ska prata med min BM om det på torsdag..


Så detta var min dag.. jag är super trött nu då jag inte sovit så bra.. hoppas på att få sova inatt..  Nu ska jag kolla familjeliv och sen nanna..


Kommentarer
Postat av: stine

han säger tack :)

2009-02-16 @ 22:59:43
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0