20/2 2009

Nu har jag hafft pause från internet i tre dagar.. detta har hänt

Onsdag:  Glykosbelasning.. klockan 8 på morgonen.. smakade som äppel jo utan äppel.. inte så farligt som jag trode.. mamma var med och vi satt i ett ficka rum i två timmar.. hon sticka och jag löste sudoko .. Värdena var bra och ingen sockersjuka för mig inte..  Dan gick bra.. plocka i syranslägenhet.. hon bytte rum.. sen bar det iväg till Tornby och Ikano.. blev Toys are us och sen inne på Ikea spyde äldsta systersonen så det var bara att åka hem igen...

Torsdag: Jag fyller 25 år.. Vi städade i mammas lägenhet.. JAg byggde ihop en hylla vi köppte på Ikea och sen bar det iväg till soc för att lämna in pappaer.. efter det var det BM besök.. Hjärtljud låg mellan 130-152.. lägre än innan men det är normalt när man närmar sig slutet av gravidteten.. SF måttet var 30.. två cm större en innan.. normalt... hade dock socker i urinet.. men i blodet var det ingen avvikelse.. blir till att skicka ordling.. ska in med morgon urin på måndag.. kan vara UVI.. När jag kom hem hade mamma och syran städat mitt rum för att överaska mig..  TACK.. Sen blev det semla och tårta till kvällen.. 

Idag.. Vi åkte iväg till Barnens hus.. ligger mellan Askersund och Örebro.. hade faktisgt rätt kul... Barna hade superkul.. Sen åkte vi vidare till Marieberg (Örebro) och skulle shoppa... AJ vilka foglossninga jag hade när vi kom dit.. blev typ två affärer sen MC donalds.. Sen bar det av hem till Motala igen.. I Motala stana vi till vid Maxi och jag passa på att köppa det sista inför förlossningen.. Blöjor, tvättlappar osv...  Allt klart och nu ska jag börja tvätta alla kläder och packa väskan till bebben.. Skönt att ha det gjort.. känner ju att jag inte orkar så mycket länger,,, Så nu har jag läst ifatt alla inlägg på FL.. tog två timmar .. ska kolla alla 14 mail jag fått nu sen ska jag nanna.. vart en jobbig dag idag.. 

 

Kommentarer
Postat av: stine

Grattis i efterskott :)

2009-02-21 @ 09:43:39
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0