25/2 2009

Idag har jag haft så ont i bäcknet... när jag vände mig inatt knakade de till i pubisbenet och sen dess har jag haft så ont.. käns som jag har gått ned i splitt eller nåt.. Under dagen har bebben vart väldigt vild.. kanske håller den på att fixera sig nu.. undra om det är förtidigt... eller om det kanske bara är foglossningarna som har blivit värre...

I morgon ska jag skriva kontrakt på lägenheten.. Mamma och jag ska ned till Platen efter hon slutat jobbet.. sen ska vi iväg och handla.. är så sugen på Vanilj yoghurt och flingor,,, mmm ska bli gött..

I dag har en MSN kompis BF.. inte hänt något men jag håller tummarna för att hon ska få snart... hon tror det blir en kille... få la se vad det blir...

Går in i vecka 31 i morgon.. min kompis som fick reda på att hon skulle ha barn för ett tag sen har blivit flyttad ändå längre fram.. BM mätte henens magen och hon har samma SF mått som mig.. jag har sf 30 (senaste besök) och det har hon med.. BM gissar att hon är i vecka 28 och ska därmed ha den 12/5 6 sagar efter mig :D ska bli kul att se.. tycker bara att det är lustigt att det inte mät och kollat hur långt gången hon var på UL (ultraljud).... Ja ja..



Tycker denna bild är så snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0