8/2 2009

Trode jag skulle föda inatt..  Fick så otroligt onda sammandragningar.. Jag bara satt och tjöt. Dels för att det gjorde ont och för att jag inte vill att ungen ska komma en.. Jag pratade med mamma som tyckte jag skulle ringa förlossnignen, men jag funderade lite på om det kunde ha med matsmältningen att göra så jag bestämde mig för att ta en promenad med hunden och hoppas på att det skulle gå över..
  När jag kom in så hade jag fortfarnde ont, men inte lika som innan. Jag satte mig i sängen igen och kollade tv.. Till slut så försvan verkarna helt och jag andades ut.. Klockan blev en 4 innan jag somnade.


Gud vad rädd jag var.. Jag trode verkligen att det skulle sluta illa. Nu är det ju inge bra täcken och komer det igen kan det hända att jag får föda förtigigt.. Vill verkligen inte det..  Tänk att behöva bo på NEO i två månader och att få en unge som kanske blir utvecklings hemad eller får en CP skada..


URS håller tummarna för att bebbe stanar två och en halv månad till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0