9/2 2009

Idag är jag glad..  Soc beviljade min ansökan och jag har nu fått pengar JIPPI.. I morgon ska jag ringa och se om jag kan få lägenhet med.. se vilken storlek jag kan få och och hur mycket den får kosta..  Enligt min gammla handläggare får jag ändast ta en 2:a men jag vill ju ha en 3:a.. Hoppas jag får den lägenheten jag vill ha.. Jag har hittat en trea med uteplats i Agneshög som jag vill ha.. Problemet är bara att den är så långt bort från mamma så då måste jag köpa en bil med.. Men det får bli en liten bil.. vill hälst ha en golf 2 som jag hade innan.. tycker de är mysiga att köra och de kostar inte så mycket..

Kommentarer
Postat av: stine

åhh grattis :)

2009-02-10 @ 15:12:15
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0