10/1 2009

Idag var vi på Jasons födelsedags kalas. Igentligen fyllde min lilla systerson år den 9:de men det blev kalas en lördag för det var smidigare.

I allafall så skulle min far ta ett kort på oss nu när vi allavar sammlade som han skulle skicka till familjen i England. Vi satte oss i soffan och min andra systerson som är 4 år fick sitta i mitt knä. Då han är rätt lång för en 4 åring lutade jag honom mot mig för att båda skulle synasa på kortet. När min far fotat färdigt och vi skulle ställa oss upp fick Lilla Sebastian en spark i ryggen av min lilla i magen. Nu är vi tre som har kännt sparkar. Jag Stefan (bebbes pappa) och systersonen Sebastian. Min storasyster blev lite avis och sa "Jag vill med känna" men lillen vill inte sparka på moster..

Kommentarer
Postat av: sofia

heej, kolla in våran blogg! :D

2009-01-12 @ 22:19:00
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0