14/1 2009



Idag kännde Moster en spark. Hon gick förbi mitt rum när lillen sparkade massor så jag sa till henne. Då satte hon hande på magen och efter någon minut så fick hon känna en spark. Tror hon tyckte det var kul då hon blev avis när hennes son fick känna i lördags. Har börjat känna ordentliga sparkar även när jag står upp nu. förut har det abra varit när jag legat ned på kvällana. men den har blivit mer aktiv nu. Det är ju kul men lite läskigt samtidigt. Blir oftare påmind om att jag verkligen är gravid. innan har jag bara tänkt på det ibland, tex när jag haft tråkigt eller när jag sätt andra med barn eller gravida.

Magen växer så det knakar nu. Inte många byxor jag kan ha längre. Blir mysbyxor mäst nu. Mycket mer bekvämt. Byxor som sitter tajt är bara obehagligt numera.

Går in i v 25 i morgon

Kommentarer
Postat av: stine

åh va mysigt, jag har kännt rörelse redan sedan v 13-14, men nu känns det mycket mycket starkare, och häromdagen kände min kille en spark..

2009-01-19 @ 00:00:28
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0