18/1 2009

Gravid drömmar då.. Första drömmen jag hade var i v 14...

Jag kom hem från BB och min bror var där med en begangnad barnvagn, problemet var bara att jag hade tre bebisar med mig hem!!!!!. Vi ringde min mor som kom över med två till vagnar båda lika fula som den första.
     I allafall tog vi alla tre en varsin unge och en varsin vagn och gick på promenad. När min mor gick in i affären satte jag mig utanför på bänken med min tre små och tittade på dem. Kom då på att jag fortfarande inte hade sätt dem. Den första var en flicka. Supersöt  som sin syster i vagnen brevid.. Den tredje var med en flicka men hmm... Den hade mitt hår (längd och färg) och mitt ansikte.. Alltså tänk dig mitt huvud på en bebbiskropp :P

Nästa dröm var häromdagen alltså i v 24

Även denna gång kommer jag hem med trillinge, men nu är det tre pojkar. Precis som förra gången är min lillebror på plats (kanske ska tillägga att han är 14år) Nu är inte vagnarna problemet utan jag har inga sängar åt bebisarna, och inga kläder häller för den delen. I allafall tycker familjen upp en efter en och vi finner en lösning. Bebisarna är förtidigt födda tror jag drömmde att det var i v 24-25 har ju hört att de kan klara sig från den veckan.. Så lösningen.. håll i er och kom ihåg att detta är en dröm och jag skulle aldrig göra något sådant i verkligheten...  Ni vet lådorna i kylskopet som man förvarar potatis eller grönsaker i som är i genomskinligt plast?? I allafall vi tog tre sådana.. Öppnade kyllskopet och hängde upp dem fint på rad på dörren. Sedan tog vi tre filtar och lade en bebis i varje låda. :O .... Sedan gick vi alla ut och lämnade mina tre förtidigt födda bebbisar ensam med min 14åriga lillebror. Vet inte vart vi skulle men det gjorde vi..


Och min första tanke.. så tidigt födda bebisar borde väl ligga på NEO. Och varför hänga lådorna på kylskopsdörren.. bebisarna kommer ju frysa :P Ja ja man har knäppa drömmar som gravid.. Min mor berättade att hon drömde att hon fick en kull med kattungar när hon var gravid med min syster..

Drömde något lustigt iförgår.. mins inte ditaljerna men vet att det var massa barn som sprang runt och de lyssnade itne på mig och jag blev bara mer och mer irrieterad.. Precis som jag skulle skrika på dem väkte min mamma mig och hon fick ta hela smällen. Jag var irrietead i flera timmar efteråt..

Tänk att känslorna kan förlja med en ut ur drömmarna.. Läskigt.  

Kommentarer
Postat av: stine

hahahha... fy fasen va kul :) graviddrömmar är konstiga :)

2009-01-18 @ 23:59:15
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0