21/1 2009

Idag Var jag till läkare. Jätte tidigt enligt mig 8:30Flört. Hade ingen aning om varför jag skulle dit och jag undrar varför jag fortfarande inte fått någon BM tid nu när jag går in i v 26 imorgon.. I allafall allt var jätte bra.. Kollade blodtryck och det var super. Pratade med en läkare om hur jag mådde och så. Hon tyckte det lät bra och sa att hon inte ville träffa mig igen fören i v 38-39 någon gång..

Tog upp frågan om Bm och fick en tid nästa vecka. Frågade även om Halsbrännan och foglossningarna. Hon sa åt mig att pröva Locak och senare återkomma om det inte funka. Skulle då få recept.. Foglossningarna sa hon att jag skulle ta två 500g panodil när jag hade ont..


Kommentarer
Postat av: stine

jo, vilken tur att det inte var någon fara, bara det att min aldrig har varit stilla haha.. :)

2009-01-21 @ 10:22:49
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

haha, ja exakt hehe

2009-01-23 @ 20:37:25
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0