24/1 2009

OMG satt och kollade på min gravmätare på Familjeliv.. Kan inte fatta att jag gått så långt i min grav redan :O 103 dagar kvar idag av 280.... 
            

En kompis ringde idag och berättade att hon med är gravid hi hi nu är vi 7st som är gravida samtidigt som jag känner.. Men hon tror i allafall att hon är gravid i 3-4 månaden och fick nyheten för tre dagar sen.. Hur kan man gå så länge utan att veta att man är gravid.???

Min lilla bebbis (Mio) ligger på och värmer mina fötter nu.. Det är såååå kallt ute.. det blåser massor.. Jessi sa att hon hört att det skulle bli snöstorm så inte så konstigt kanske..



Tror jag hade min första sammandragning (SD) idag. Känndes inte alls som jag hade trott.. Kändes som bebbisen försökte trycka sig utt. Hela magen blev stenhård..

Var på Busfabriken med barna idag.. Jätte kul men nu är jag helt slut.. och vilka foglossningar sen. Kanske inte var någon bra ide att klättra runt  i ställningarna och jaga barna överallt :P




I morgon ska jag upp tidigt.. Måste städa för sen ska jag ha fest... Weeee var jätte länge sen jag hade fest.. ska bli kuligt (även om jag inte kommer dricka alkohol.. Blir läsk och chips för min del.. Inte bra för vikten men supperbra för sötsuget.. MUMS....

Natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0