27/1 2009




´Så i lördags var det fest.. Kul, men jag medger att jag saknade alkoholen en anning.. Blev fanta för min del.
Så vi Sjöng lite karaoke och sen spelade vi spel. Ca klockan halv tio åkte Farah och Monica hem så jag och jessi var kvar själva.. Vi tog en runda med Mio och sen gick vi upp till Syrran och hennes kille och spelade  Buzz Quis på PS3. Jessi van en gång och jag van en gång.. Sen skulle vi gå ned och kolla film, men det blev inte så utan jessi som drukit en del däckade på mitt golv :P Jag fick kolla film själv..

Söndag morgon. Mår jag inge bra.. sovit dåligt och hostat en del.. Jessi åker hem vid halv två tiden och jag går och lägger mig igen,, kollar tempen.. AAAA 39 grader.. Jag har fått Influensan kulligt.. Uppe på det har jag onda foglossningar och huvudverk. Resten av dagen och natten sover jag av och till med hjälp av några Panodil

Måndag händer inte mycket.. det blir sängliggande..

Tisdag. Äntligen börjar jag må lite bättre. Foglossningarn sitter kvar men febern är borta.. Hade behövt åka ned till stan idag eftersom Mamma och Pappa fyller år imorgon.. Men är helt matt i hela kroppen så det blir sängen idag igen .. Hoppas jag mår bättre imorgon..
Nu svättas jag som en gris och hoppas alla baktrier kommer ut med det.. Skulle vara skönt att orka göra något.. Inge kul att ligga i sängen hela tiden.. Hostan och slämet skulle jag stå ut med bara jag kunnde gå längre än runt huset utan att bli helt svimmfärdig.. Stakars Mio skulle behöva en långpromenad nu..

Så Pratade men en kompis för en stund sen.. Hon fick reda på att hon var gravid i tisdags, och var på UL idag för att kolla hur långt gången hon var.. v 20+4 sa de :O Hur fan kan man gå så långt utan att veta eller i allafall ha en anning om att man är gravid.. kan inte fatta det..


Nu ska jag nanna .

Kommentarer
Postat av: stine

Ja, ett stående skötbord får det bli.. :)



jag trodde också att det var järnbrist, men visade sig hos BM att jag hade perfekt järnvärde.



Oj finns det en 2 och 3:a också, det måste jag se..



:)

2009-01-28 @ 20:54:40
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

usch va jobbigt med foglossningar..

hoppas det går över.



hade jag inte gjort ett grav test för skojjs skull, hade jag nog också gått ovetande.

2009-01-29 @ 07:04:53
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

tack för tipsen :)

2009-01-30 @ 21:53:16
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0