29/12 2008

Idag var jag på UL numero 4... Nu har lille vänt på sig och hon som gjorde UL:et (som för övrigt var ÖverläkareFörvånad) kunde nu mäta huvudet. Hon försökte kolla könet men lillen låg med båda fötterna för och vill inte visa.

Lillen låg och klappade dig själv på huvudet (så gulligt)



I allafall så blir det inge fler UL fören i v 35 nu. Kommer sakna att se lille men skönt att allt är som det ska. dessutom kan jag kolla när jag vill nu eftersom jag filmade UL:et. ska lägga upp filmen här på FL så fort jag lärt mig formatera om den så att filen får plats..  De har ju utrymmesgräns på 100mb eller nåt sådant och min film är på 400mb.. får jobba på det.. hitta något program som man kan klippa med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0