Shoppa

Jag kan inte sluta köppa bebis saker/kläder. Nu har jag allt jag behöver, men så fort jag går ned på stan så köpper jag något.. Börjar kännas som bebben inte kommer hinna användta alla kläder jag köppt.. Idag köppte jag tre par byxor till bebben. Hade jag haft mer tid hade det säket blivit mer.. Herom dagen köppte jag två drässar, en tröja, strumpor, mössa och bommulsvantar (jätte bra att ha så bebben inte river sig själv i ansiktet)..
Jag känner nu att det är dags att sluta shoppa.. :P


Billiga mjukisbyxor går alltid åt..

Kunde ju inte bara låta bli denna sååååååå söt

Mössa, strumpor och bomuls vantar (bra att ha till bebis som river sig själv)

Tjock tröja

Supersöts byxor och tröja.

Jättesöta nappar i steril ask

Kommentarer
Postat av: stine

åhh va fint :)

2009-01-20 @ 11:51:30
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

aha älskar rea :D

2009-01-21 @ 00:13:55
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0