DEPPIG!!!!

Så deppig nu.. Vill bara ha någon att krama idag.. någon som kan sitta och hålla om mig.. någon som vill ge mig en kyss eller två.. någon som visar att han bryr sig..

Jag vet att du bryr dig ...... ! Men jag vill ha mer. Jag vill ha närhet och kärlek. Kan du ge mig det??? Saknar dig massor när du inte är här. Vet vad jag känner vet vad jag vill.. Men vad vill du??

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vill bara skrika rakt ut.. Vädret är vakert men i min skälla är det storm, Oväder, Orkan. I mitt hjärta finns det massa smärta som ingen kan förstå. En längtan som igen kan uppfylla. En Saknad av ett mirakel. En oändlig smärta som igen kan lindra..
En dag som denna vill man bara lägga sig ned och dö..

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HJÄLP MIG NÅGON

Kommentarer
Postat av: thomas

ja tycker skit synd om dig vill ha mer kontakt me dig kram vännen thomas på msn

2010-01-09 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0