Galen

Jag blir galen på mig själv.. sitter och läser andra änglamammors blogga och stortjuter. Men jag kan inte låta bli.. det känns verkligen när man läser om de små liven. Och nu förstår man hur många det igentligen är. Det dör alldeles för många barn. Jag hade ju alldrig trot att det händer så ofta som det gör.

Hittills känner jag till fem barn inklusive Robin som dog i Mars. Jag fattar inte.. Det är inte rätt att små barn ska behöva dö..

Det gör så ont att veta att så många oskylldiga små barn ska mista livet.. det är inte rättvist.. JAg byter gärna plats med alla de små barna om jag bara kunnat..

Kramar till alla starka ängla mammor

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det är ofattbart att de ska behöva tas ifrån sina mammor och pappor så snabbt!

Förstår inte vart du finner din styrka!

Hoppas Ina66 har den styrkan oxå, och nu Kenzie.

Önskar att man kunde göra nåt men jag finns här via datorn i allafall....

kram

2009-06-04 @ 13:54:08
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0