Kär???

Jag är nog kär.. vill spendera all min tid med dig. men jag vet ju inte vad du vill. Vet att du vill ta det lugnt. det vet jag, men jag vill inte annat än vara nära dig. gosa och finnas där med och för dig!!
Vill att du håller om mig och pussas och kramas med mig.. Önskar att jag fick vara din och du ville vara min.. Jag vill göra allt för dig, hjälpa dig och ta hand om dig..

Jag har aldrig kännt så för någon tidigare, Känns som jag kan prata om allt med dig. Du är min bästa vän, men jag önskar att vi vore mer. Jag vet inte vad och hur jag ska säga för jag vill inte skrämma bort dig häller.. Jag önskar jag viste hur du kännde för mig!!

Tack för att du finns i mitt liv. Jag kommer alltid vara glad för att du är min vän även om det inte blir mer än så..

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hej har följt din blogg ett tag nu och beklagar verkligen sorgen efter din lilla prinsessa..hon vakar över dig där uppe nu.

Blev bara lite konfunderad,du har väl redan en pojkvän?Eller har jag missförstått?



Kram

2009-06-06 @ 09:37:41
URL: http://stalminbarndom.blogg.se/
Postat av: matilda

Svara gärna på min fråga på min blogg :D

2009-06-06 @ 15:47:49
URL: http://matildaed.blogg.se/
Postat av: Maria

Hmm, fattar inget... Försöker du inte skaffa barn med en pojkvän? Eller kör du utan pojkvän...eller en ny...?

2009-06-06 @ 19:00:00
URL: http://tummetutan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0