Lite visdomsord till alla mammor

Älska och ta hand om varandra

Man vet inte hur värdefulla de är fören man förlorat ett barn. Ta vara på varje minut ni har tillsammans, och älska varandra!!

När barnen är jobbiga tänk på hur glada ni är för att ni har era små hos er.

När de skriker och bråkar tänk på vad skönt det är att få höra era barn.

När barnen inte lyder. Tänk på hur vackra de är och var glad att du få se dem.

När barnen är som värst ta upp dem i famnen och berätta hur mycket du älskar ditt barn.

Jag fick alldrig ta hem mitt barn

Jag fick aldrig höra mitt barn gråta

Jag kommer aldrig få se mitt barn igen

Och aldrig få tala om hur mycket jag älskar henne

Man lever på lånad tid, man vet aldrig var framtiden för med sig. Jag trode aldrig det kunde hända någon i min närhet eller mig. Många tänker nog så. Men man vet aldrig!! jag vill inte göra någon ledsen eller få någon att må dåligt. Jag vill bara att ni ska ta er tid att se på era barn och skatta er lyckliga att de är i livet. Att ta vara på den tid ni har tillsammans.

ÄLSKA VARANDRA

Kommentarer
Postat av: Annsofi " Mattilda"

Hittade din blogg från FL..har följt ditt hemska öde och några andra änglamammors. Du har så otroligt rätt i det du skriver här och om jag var du skulle jag posta det på FLs föräldra sida! Det är så många som klagar över sina skrikiga barn så dom skulle behöva lite visdomens ord hur bra dom egentligen har det. jag är själv så glad för varje dag som går att jag har mitt lilla under och är hon lite jobbig ibland tänker jag direkt på er och hur mycket ni skulle vilja att era små skrek och var jobbiga så ni kunde trösta.Jag håller både tummar och tår för dig att det ska bli en liten denna ägglossning :) kram

2009-06-09 @ 07:44:33
URL: http://tildakvasthilda.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja så skulle man tänka lite oftare. Fina tankar som gör allt enklare

2009-06-14 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0