Löfte

Jag ska försöka börja skriva varje dag.. Inläggen har varit väldigt glessa men jag har upptäkt att jag har trogna läsare nu och tänkte att ni kanske ville läsa mer.. 
 
Mår lite bättre idag.. Har varit ute i solen och fösökt att inte bränna mig :P (lättare sagt än gjort)

Jag gick i allafall över till min kompis sen och han var jätte snäll mot mig.. det är skönt att man har någon som kan pigga upp en när man känner sig så nere..  Vi kolla film och så fick jag myssa lite innan jag gick hem.. var hemma ungefär 00:40.. stakarn skulle upp och jobba klockan 5 sen men jag fick vara kvar ganska sent ändå..  Jag är så glad att jag har en så bra vän.. Och Jag hoppas han vet hur mycket jag uppskattar hans omtanke och all hjälp jag får av honom..

Här kommer lite myssiga bilder från Systersonens föddelsedags fest igår.. Han fyller ju 5 på onsdag.. Tiden går så fort.. Tänk att den äldsta fyller 8 i november.. känns som det var igår han föddes ju..



Tre av syskonbarnen Rasmus 7 Sebastian 5 och Amanda 2



Lilla systersonen Jason 1 år



Minsta syskonbarnet i magen.. 50 dagar kvar idag till liten ska födas



Jag tror Basse hade en bra dag i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0