Midsommar

Jag hade jätte trevligt på midsommar.. var den ända som var nyckter (pga gallstenen) men det var super kul i allafall.. Jag firade midsommar med min kompis Linda och hennes familj.. även en kille som heter Nick.. (potensiel framtida pojkvän??????) Nick har bjudit mig på date. Han vill att vi ska gå på bio i veckan..

Slapp gallstenen på midsommar i allafall.. inget anfall senaste dagarna.. Så skönt..

Snakade alvar med min kill kompis igår.. (samtalet är förtillfället hämligt) Håller i allafall tummarna och hoppas på det bästa..  Förhoppningsvis kan jag komma med glada nyheter närmsta dagarna/veckorna.. :)

Här glottas det på DR Quinn för fullt.. så glad att jag fått tag på alla avsnitten :) älskar verkligen DR Quinn..

När detta avsnitt är slut ska jag bort till Killkompisen och grilla..  Ser lite gråt utt på himlen.. men hoppas på uppehåll ett par timmar till..

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: stine

skönt att se att du mår bra gumman!!!

jag laddade hema alla dr quinn avsnitt ahha kollade hela vintern, det är ju så bra!

2009-06-22 @ 08:43:33
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0