Nytt besök på akuten

Nu börjar jag bli riktigt trött på detta.. 6 i morses vakna jag av att jag hade Gallstens anfall igen.. Denna gång hade jag även en smärta längre ner i buken.. en ihållande smärta som inte ville släppa.. Jag tog min medecin och sommna om.. Klockan 2 vakna jag.. Då  har jag fortfarande en ihållande smärta i buken,.. känns som någon stoppar in sina fingrar i magen på mig.. Jag blir rädd för att det är en sten som fastnat i gångarna så vi åker då in till akuten igen.. först klockan fem kommer vi därifrån.. När det är inte en sten det är något annat.. Läkaren vill skicka mig till Gyn men jag vägrar.. Jag vill inte att det ska vara mer fel på mig. Räcker det inte med den skiten jag redan går igenom.. nä nu verkar det som det är något nytt som uppståt.. Jag orkar faktiskt inte mer nu.. Börja känna som jag sa till en anna tjej att hon inte skulle göra.. att vår gud är en extremt grym gud.. Varför räker det inte med att jag förlora mitt barn.. måste jag få massa sjukdommar uppe på allt med.. Nä jag vill inte mer nu.. Jag lovade i allafall att om det blir värre så ska jag åka in igen och genomgå en gyn undersökning.. men jag har ingen lust att göra det om detta försvinner av sig själv.. Jag hoppas att det kommer göra det..

AAAAAAAH det får inte vara mera fel nu.. TRÖTT

Kommentarer
Postat av: Lucia

Hej gumman..!



Vad tråkigt att det ska behöva hända dig. Räcker det inte med allt du redan gått igenom )=



Jag hoppas verkligen att allt försvinner snart och att du kan leva ett stressfritt som får dig att må bra var dag som går =)



Kram

2009-06-20 @ 00:16:02
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0