Resa

Vi är mitt uppe i att planera en resa.. Först ska vi till Lund på midsommar dagen, min gammelmoster fyller år..  Sen blir den en resa till Lappland Vilhelmina.. Kulligt.. Min killkompis ska följa med.. änu kulligare.. Ska bli så roligt.. en vecka mitt ute i ingenstans.. Hoppas på att få låna morbrors stuga så man har tillgång till tv och el.. annars blir jag galen.. Får vi inte låna hans stuga så har mamma en kusse som har en stuga inte långt därifrån så då kanske man kan låna den..

Min svenska sida av släkten kommer ju från Vilhelmina /Dorotea så man har lite och välja på där uppe.. ÅÅ vad jag längtar..

Ja nu börja ni säkert att fundera igen.. min svenska sida.. nä jag är inte svensk.. eller nu är jag det men jag är född i England.. Flyttade till Sverige när jag var 1,5  år gammal.. min mamma är svensk och min pappa britt (så nu var det förklarat med) :D..

bebisbak inlätt så nu håller vi tummar och tår alla.. !!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: stine

hehee neeej.. ;)

2009-06-09 @ 12:14:54
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

nej nu är det säsong 2002, peter, kitty, marie, benjy, ulrika

2009-06-09 @ 12:23:26
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Ska verkligen hålla mina tummar och tår att de går vägen för dig. Hoppas hoppas verkligen du bär på ett litet guldägg.



massor av kramar

2009-06-09 @ 18:20:23
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0