Trött

Det blev en tur till Akuten i natt igen..  Börjar bli så j***a trött på detta nu.. De gjorde ett gravtest på mig med, det var negativt, men jag har inte BIM fören den 22-26 juni så jag ger inte upp ännu..

Läkaren fick ett utbrott villket läda till att mamma fick det med. Läkarn kom in och vifta med armarna och fråga varför jag inte tagit mina tabletter!! Jag sa det är onödigt för de hjälper inte. Han blev arg och sa jag fattar inte varför de inte hjälper. Men hallå det är samma läkare som jag haft innan det var till och med han som gav mig tabbleterna till att börja med. Fatta nadda.. Fick i allafall en reäl utskällning. Antar att han trodde att jag bara vill ha knark.. Han sa att de andra tablleterna är knark i och beroendeframkallande. Mamma blev skit arg och börja skrika på han.. Då skulle han känna på min mage. Då sa han surt du har ju gått ner massa i vikt snabbt. (som du får skylla dig själv att du har ont) Då sa jag men jag fick barn för ett tag sen. Då fråga han om jag amma barnet. Nä hon dog sa jag. Då backa han undan, hans tonläge förändrades helt och han sa nu blir jag ledsen. (Hon var utläning och svenskan var inte den bästa så jag antar att han mena förlåt eller jag beklagar sorgen) I allafall sa han då.. du ska få en tabblet på en gång.. Nu kom nästa mening som gjorde båda mamma och mig upprörda. Du ska vara glad att det bara är gallsten du har. Det finns de som har det värre..  VA!!! har det värre.. hallå Han sa med att man kunde jämföra gallsten med att föda barn. Då sa jag till han att jag föder hälldre barn igen än att ha såhär ont!.. då gick han..  Men hallå andra har det värre.. Hallå man får la se på helheten.. Visst jag tror säkert andra kan ha en värre smärta. men uppe på all smärta för gallstenen så har jag en oerhörd smärta efter min dotter. Och hur f*n kan man vräka ur sig att andra har det värre.. Precis som hallå sluta gnälla det där är väl inget att gnälla över ( Han la ju även till att han själv alldrig haft gallstens anfall) Hur kan han då veta..  När man ligger och har skit ont vill man inte höra hur illa andra har det.. Man vill bara har hjälp och kanske lite meddlidande.. Jag hade aldrig talat om för någon som har onte.. äää det är väl inget jag har gallsten det gör mycket ondare. Vilken j****A docktor alltså..
Efter jag fått tabbleten kom han in igen. Sa jag är inte arg och hoppas du blir bättre..
 
Ursäkata klago inlägget.. men jag blev bara så arg på han!!

Kommentarer
Postat av: stine

vilken idiotläkare suck

2009-06-15 @ 10:13:48
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså...vilka läkare det finns...har man inte haft gallstens anfall ska man inte hålla på så där å speciellt inte om man e läkare...det gör ju fan skit ont....ja säger som du gumman...hellre tusen förlossningar en ett gallstens anfall...fy satan vad det gör ont...hoppas på att du får opereras snart iaf..kram Helene

2009-06-15 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0