16/3 2009

I lördags var jag till MVC.

Hjärtljudet låg på 150-167 och SF måttet 32 Alla värden var bra och har inte längre socker i urinet. Snkade med en tjej som sa att det kunde bero på att man ättit mycket socker dagen innan eller samma dag. då kan det läcka ut i urinet.. Skönt att det inte var något värre..  Behöver fortfarande inte äta extra järn. vilket är skönt. Nästa besök den 1/4 så skulle hon kolla ur bebben ligger.

Nu går det undan.. Idag är jag i v 33 (32+4) 51 dagar kvar och i månad 8. Första helgen i April kommer SS med först lasset. 1/4 får jag nyckeln. Sen den 24-25 kommer SS med sista lasset och bor äntligen hos mig..  Är då i vecka 39 och bebben kommer dycka upp inom närmsta veckorna..

Mycket att göra..

Ska fixa färg så jag kan måla i Halen.. Är mörkblått där nu och det står jag inte ut med i en hall. Sen ska bebbens rum målas och även toaleten och köket.. Personen som bodde där innan mig hade väldigt kostig smak på tapeter måste jag säga.. Det är bajs brunt på toa.. och även brunt i köket,, Så vill jag inte ha det..
Måste till försäkringskassan och fixa bostadsbidrag och fråga om och hur mycket föräldrapening jag får.. och när.. räckna ut att jag skulle få kanske 1800, så då måste jag till Soc en sista gång och be om hjälp en månad till.. sen kommer jag ju få 4400 i månaden+ bostadsbidrag och barnbidrag..

SS har kommit in på Bona.. Så det är skönt att veta att han kommer ha inkomst med.. hade blivit svårt att klara sig på föräldrapenningen.. :P Vill ju inte ha soc.. ska bli så skönt att slippa det..

Såg att det var ett tag sen jag la upp magbildet.. ska förska fixa det och lägga upp snarast..

Nu börjar kompisarnas bebbisar ploppa ut.. En kompis skulle ha den 8/3.. har inte hört något än.. igår var bebben doc kvar i magen..  Nästa ska sen ha den 9/4.. sen är det min tur .. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0