Gravstenen och Gallan

Så nu är Gravstenen beställde.. den blir super fin.. Det skulle ta 7-8 veckor ungefär innan den är på plats, men det var en massa saker som spelar in så det kan gå fortare och det kan ta längre tid. Jag känner att det är sista pusselbiten nu innan allt är klart. När stenen är på plats kan jag börja plantera blommor och det kommer bli så fint hos min lilla flicka.
Jag kommer lägga upp bilder så fort stenen har kommit på plats.





Gallstenen Urs säger jag bar.. Var och varanan natt blir det en resa till akuten. Jag är så trött på detta. Men nu har jag fått tabbleter med morfin i så i natt behövde jag inte åka in. det var så skönt att man slapp ha ont särskilt länge. Kanske en halvtimme timme hade jag ont, sen släppt allt och jag sommna så gött. Vist man blir extremt yr av dem, men häldre det än att ha ont.
  På måndag ska jag in och göra ultraljud för att se hur stora stenarna är och om de kan operera bort dem. Efter det hoppas jag att det inte tar så lång tid innan jag får tid till operaton. De ska även kolla mina njurar när jag åker in på måndag. Så får jag veta så allt är bra och att risken är minimal att jag får ett till barn med samma fel.


Barn frågan ja.. jag har BIM den 28 maj, men tänkte göra ett test på måndag morgon. De stickor jag har ska ju upptäcka graviditet 7 dagar efter ägglossning. på måndag är det ju 11-13 dagar efter ägglossning. Anledningen att jag gör test redan då är ju pga ultraljudet, om jag vett att jag är gravid så kanske de kan ta en snabbtit på bebbe på måndag med.. hi hi.. annars så ska jag göra om testet en vecka senare tänkte jag.. Sen ska jag se till att få inskrivning så fort som möjligt om och när jag får plus på stickan. Jag ska kräva att de har noga koll på mig och att jag får ultraljud ofta.


Kommentarer
Postat av: Camilla - millis är jag

Skissen var mycket vacker, har ni gjort den själva?

Det kommer att bli fint hos er dotter.

Hoppas de fixar så att stenar kommer bort snabbt nu! Inte kul att ha så ont .

Kramar från Camilla

2009-05-26 @ 10:42:44
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0