Mardröm

Jag har aldrig varit så glad, ledsen, uppgiven och rädd på samma gång som jag var i natt när jag drömde en så vacker men så hämsk dröm.

Mamma och jag gick in i ett rum. i rumet stod en säng och i sängen satt en liten flicka. Flicka kan ha vart ca 4 eller 5 år gammal. hon hade långt mörkt hår och mörka ögon. Mamma sa att det är Robin. Nä sa jag det kan det inte vara Robin är ju död. Då sträkte hon ut armarna och sa mamma det är jag. Jag börjde gråta och sprang fram till henne.. Jag krama om henne och pussade på henne.. Min lilla flicka. Jag älskar dig sa jag. Jag var så glad och hon var så vacker.

Sedan började det hemska i drömmen.

Jag tittde upp och så att hennes ansiksutryck hade förändrats.. Nu var hon arg. Jag sa varför är du arg. Jag älskar ju dig och jag kommer aldrig lämna dig. Då blev hon änu argare. Hon såg riktigt läskig ut. Jag skulle kunna gämföra hennes ansiksutryck med onda dockan (Chucky) Urs hon såg så hemsk ut. Sen vaknade jag

Klackan var mycket innan jag somnade.. Klockan tre på natten kännde jag hur håret på mina armar reste sig..
Frågan är nu kanske var det ett meddelande från Robin. Är hon kanske arg på mig isådanfall för vad.. Kanske är hon arg för att jag föröker bli gravid igen.. hon kanske inte vill att jag skaffar syskon till henne.. Kanske gillar hon inte mitt sätt att göra det på.. Kanske tycker hon att det är för tidigt.. Eller är det kanske så att hon är arg på mig för att jag sagt elaka saker till hennes pappa.. Jag var rätt taskig mot honom igår när vi bråkade.. I vilket fall som hälst så var drömen väldigt läskig..

Morsdag då.. Jag har fått några grattis av mina vänner men inget av familjen.. Jag tycker ju att familjen borde uppvakta mig.. de vet ju att Jag är mamma och jag har väl rätt att få åtminstonde ett Grattis av dem.. det är ju knapast så att Robin kan ge mig något..

Urs vilken dag.. funderar på om man kanske ska ta en promenad upp till graven..

Kram alla goa

Kommentarer
Postat av: nettan

Hejsan

Jag är också änglamamma, jag förlorade också min son i mars i år. Jag gick till graven idag med jordgubbar:-) Vi gjorde tårta på resten sedan. Jag tror folk har svårt att uttrycka sig, de är kanske rädd att man blir ledsen. Jag önskar också att fler skulle uppmärksamma på ett annat sätt. Mamma kommer man ju alltid vara. Vi vill också ha ett syskon till våran son, jag har svårt att tro att våra barn skulle missunna oss den glädjen. De har det ju bra där de är och vill säkert att vi ska ha det så bra som möjligt. Ville bara skicka en kram och säga grattis på mors dag

2009-05-31 @ 20:48:02
Postat av: Camilla

Jag vill oxå om än en dag för sent gratta på mors dag!

Och jag är SÄKER på att Robin skulle vara den stoltaste ängeln i himlen om hon fick ett lillasyskon!!

Massa kramar till dig

2009-06-01 @ 11:40:39
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: stine

va läskig dröm, tror inte att det är robin som ärarg på sin mamma, kanske har det med ditt undermedvetna att göra! kram

2009-06-04 @ 21:56:45
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0