Skit

Jag orkar inte mer nu.. nu går allt utför.. får inte längre hjälp av soc för att jag inte kom på ett möte.. allt är bara bajs.. kan de inte fatta att jag mår dåligt.. varför ringer de inte mig och hör varför jag inte kommer istället.. Jag skulle ha vart där den 25.. men jag mådde så dåligt över Robin då.. det var ju hennes månads dag.. och mamma bara skriker på mig nu.. vad ska jag göra jag orkar faktiskt inte med mer.. händer inget posetiv snart kan jag inte lova att jag kommer stanna här.. Jag vill vara med min dotter..

Sista provsvaren är inne nu i allafall.. De har kollat mina njurar  och allt såg bra ut.. var inge fel på dem.. så om SS inte nu har några fel så var det bara slumpen.. min jävla otur så att säga..

Fan vet inte var jag ska ta vägen nu..

ROBIN HJÄLP MIG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Livet kan vara orättvisst ibland. Men min mormor säger altid att när man har gått igenom något så blir man mycket starkare. Tillslut så kan man flytta berg i stället för små sten. Det kanse inte är någon tröst just nu för dig.



Kram

2009-05-28 @ 14:02:55
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: Gry

Har ikke hørt på makan.går ikke an at de ikke forstår at du nettopp har mistet bebisen din.

Stakkars deg skal du slite med dette i tillegg? hvor er rettferdigheten.

men gi ikke opp dagene blir lysere...selv om det er vanskelig å fatte.

Sender deg mange bamseklemmer

2009-05-28 @ 19:53:45
Postat av: Camilla

Men vilka omänskliga människor! Precis som du säger så borde de ju kolla varför du uteblev först!

Hoppas verkligen det ordnar sig Holly!!

Kram

2009-06-01 @ 11:39:04
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0