Varför!!

Varför fördes du bort från mig när jag bara ville älska dig
Varför när du var så vacker och stark fick inte världen ta del av dig
Du kunde ha gätt så mycket till världen och vi skulle alla ha hjälpt dig på färden
Du skulle växa upp och bli allt du ville va men du fick inta stanna kvar

Jag vill inte vara ensam längre. Utan dig Robin är jag den ensamaste i världen.
De som inte förlorat ett barn kan omöjligt förstå vad ensamhet är.
Det känns så tomt inom mig. Och fast det sitter folk omkring mig så är jag ensam.
Jag är ensam om mina kännslor om min smärta. Vist sörjer andra men ingen kan förstå hur jag mår.
Ingen förutom du som gått igenom samma sak.

Jag vill bara skrika rakt ut. Det får inte vara slut.
Du skulle ju finnas hos mig förevigt och jag skulle skydda dig från allt ont
Vi skulle vara så lyckliga tillsammans och ingen skulle någonsin kunna ta dig ifrån mig.
Men slumpen valde att ta dig. Gud tyckte du var för vacker för att stanna här.
Jesus ville ha dig tillbaka och änglarna ville sköta om dig.

VARFÖR FICK DU INTE STANNA HOS MIG

Många säger att de har sätt en ängel, men jag har hållt i en..!!!

KOMENTARER

Minsta lilla ord värmer så gött i mitt hjärta.  Tack för att ni visar att ni tänker på oss.. det får mig att orka några timmar till. Jag önskar att jag kunde svara på alla komentarer, men vissa går inte svara på och andra skulle ta en evighet att svara på.. Jag uppskattar er omtanke det ska ni veta.. och jag är glad att någon vill läsa min rappakalja..
TACK

Kommentarer
Postat av: stine

ja snart är det dags att veta vem som funnits där inne, ska bli kul..



Du skriver så vackert ska du veta, med djup sorg som jag läser det du skrivit, och din styrka, som du faktiskt har är otrolig! Änglar finns alltid runt omkring oss, när du tror du är ensam, så finns hon vid din sida. Kram

2009-05-06 @ 00:18:10
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Ninnie från FL

Som du säger förstår ja inte va du går igenom men ja vill bara säga att ja tänker mycket på dig och att du är en jättestark kvinna. önskar ja kunde ta bort endel av din smärta så de blir lite lättare.



tycker inte alls att de är rappakalja de du skriver. är ditt sätt att hantera sorgen. fortsätt med de.



massor av styrke kramar och sköt om dig

2009-05-06 @ 09:50:40
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla - millis är jag

Hej

Tänker på dig idag!

Ville bara säga det.

Kram Camilla

2009-05-06 @ 18:51:13
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tänker ofta på er och som du säger, jag förstår inte alls hur det känns att förlora ett barn, har ju två här hemma. Men genom att ta del av din berättelse kan jag åtminstone försöka förstå. Jättevackra texter och dikter du skriver.

2009-05-27 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0