Bilen uppdatering

Idag har jag spaklar bilen. Det är kul när fläckarna på bilen ändrar färg hela tiden :P

Blev förvånad när jag öppnade spakelburken och spaklet var blåt. härdaren var gul så resultatet blev grönt.. :D























Nu blir det en massa slipande. Men jag orkar inte med det idag.. Och sen så måste jag be kille ta fram saker till det. Få se om han hjälper mig något i morgon. Jag har ju lovat honom att hjälpa till med att stapla ved. Får se vad det blir med det..

Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Fina/Mrs M

Oj, det händer saker med din bil!

Hur är det med dig med allt?

Helt plötsligt när man kommer in så står det "min kille"!?!

Jag är jätte glad för dig och jag hoppas att han gör dig lycklig för det förtjänar du.

De senaste dagarna har jag inte skrivit mycket men i natt och dag blev det en hel del, så titta in!



Kramar Fina

2009-09-19 @ 05:13:19
URL: http://nuvilljag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0