Bilen

Linda klart ska jag dela med mig om och vart jag hittar filmen!

Nu har jag fixat lite med bilen. Det var värre än vi trode. Det blir mycket jobb med den.. Igår slipade jag i allafall bort rosten.


skuffen ser inte så illa ut men vi fick inte loss skylten då skruvarna har rosta fast



Här äre inte häller så farligt. Lite spakel och färs så blir det nog fint



Här äre värre. Ser inte bra ut men det går att lösa i allafall. Blir en kortvarig lösning för det kommer rosta igenom snabbt igen.



Förar dörren inga problem




Vänter fram ok men även här blir en tillfällig lagning.



Motorhuven ser riktigt bra ut..




Höger fram ok




Vänster dörr lägger vi inte ner så mycket engery på då den igentligen bör bytas helt.




Här är det värsta. Måste lösa det på bästa sätt får försöka förstärka kanten och laga hållet med plåt.








Så idag har jag vart ute och primat lite.. här behövs väl ingen närmare förklaring..




























Beroende på vädret i morgon så blir det att spakla..

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0