Film hjälp

Nu tjejer och killar får ni hjälpa mig. I många år har jag sökt en film som jag inte vet namnet på. Jag såg den är jag var liten och vill gärna se den igen.
Det handlar om två par som får barn sammtidigt på samma sjukhus. Båda får döttrar och barnen blir ihopblandade. När barna är 8-11 år (tror jag) blir den ena tjejen sjuk och dör (tror det var fel på hjärtat eller om det var skelett canser) När tjejen blir sjuk upptäcker de ju att flickan inte är deras. De börjar forska i saken och finner snart deras biologiska dotter. Eftersom de nu har misst sitt barn så vill de ha tillbaka det andra barnet. Det blir en massa intriger och flickan vill ju inte lämna de föräldrar som hon trott var hennes hela livet.

Jag vet inte alls vad filmen heter.. Någon som kan hjälpa mig med detta så skulle jag bli super glad..

Tack på förhand


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, den letar jag också efter. Har letat i år. Du måste säga till om du hittar den! Jag vet att den heter Rätten till min dotter på svenska. Hittade detta när jag googlade precis http://www.discshop.se/shop/ds_film.php?lang=&id=47992&lang=se&subsite=movies&&ref=



Lycka till!

2009-09-12 @ 07:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0