Gallstenen uppdatering

Idag har jag ringt oprationsplaneringen, De sa att de planera operationen i slutet av oktober. OKTOBER hallå.. 7 månader har då gått sen gallstenen började. Nä.. Nu får jag gallstensanffal dagligen. Spelar ingen roll vad jag äter. Även om jag inte äter något alls så får jag anfall. Så nu kan jag inte göra något åt det längre. Sen har jag tappat massor av kilon. Senaste veckorna har jag gåt ned 3 kg. Detta är inte normalt.. Så nu har jag gått ned 22kg sen inskrivningen för snart ett år sedan. Eller visst kan man gå ned tre kg på ett par veckor men inte om man inte gör något. När jag enbart sitter i soffan framför datorn kan man ju inte gå ned i vikt. Godis och läsk blir det i bland med. Nä.. Nu måste operationen bli av.

I allafall sa jag allt detta till tjejen jag pratade med och hon lovade att hon skulle försöka skynda på det hela. Men hon sa att de närmaste två veckorna blir det inte i allafall.

Kan nästan garantera att jag kommer få vänta till slutet av oktober i allafall.

Puss och hej goa gräj

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan skönt att höra att du fått en operationstid, hoppas de blir av fortare för din del så slipper du ha ont. Fin bil du köpt =), den kommer säkert bli kanon när du grejat färdigt med den! Har kollat din blogg ett par dagar utan uppdatering men så igår näär jag kolla så blev jag glad för att du hade ju uppdaterat massor nu =)!! Ha en underbar dag tjejen. Kramar

2009-09-10 @ 11:30:16
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0